Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Dec 2023 08:28:00 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/18439 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu alevik, 11105 Kiiu-Soodla tee// 
11105 Kiiu-Soodla tee L1// Kiiu-Soodla jalgtee L3// Lehe tn 4// Mõisa tee 
27, Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu alevik, 11105 Kiiu-Soodla tee// 11105 
Kiiu-Soodla tee L1// Kiiu-Soodla jalgtee L3// Lehe tn 4// Mõisa tee 27, 
Harju maakond, Kuusalu vald, Kiiu alevik, 11105 Kiiu-Soodla tee// 11105 
Kiiu-Soodla tee L1// Kiiu-Soodla jalgtee L3// Lehe tn 4// Mõisa tee 27 
(Kuivenduskraav ja sademeveetorustik, Ühisreovee-kanalisatsioonitorustik, 
Ühisveevärgitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taristu rajamine riigitee piiranguvööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26824409>  (menetlus nr: 
405817), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister